090702!

Nu sitter jag ute  lyssnar på härliga sommarlåtar och njuter av solen och värmen.
Dagen har mest bestått av att ta det lungt har inte orkat göra så mycket för igår va jag ute och de va grymt jävlaa kul, går inte att beskriva såå skoj va de:).Men kan beskriva lite från gårdagen här så förstår ni nog varför jag hade så skoj!.

Började med mat + kubb här, sedan vid 11 tiden drog vi först in till Km där vi träffade på massa trevlig folk sedan vidare till Vallen där vi stannade resten av kvällen och röjde satan, faaan vad skoj de va. Med lite alkohol i kroppen känns de som man äger hela dansgolvet haha.
Va en del trevliga killar på stället också måste jag tillägga.
Roligast på hela kvällen va nog när jag och Carro stog och dansade upp på scenen, grymt!!!!

Där är gårdagen i lite kort sammanfattning;).

Jonthes och min
fylle pose hahaha !                                                 FOLKET xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0