Så trött på så mkt........

Förskylningen har inte blivit bättre, har någon lyckad blandning av Huvudvärk, Halsfluss och Öroninflamation!. Fråga mig inte hur jag lyckats vara så duktig att få allt påå en o samma gång.
Jag e så trött , kan den bara inte försvinna så jag bliir frisk........

Jag e så trött på såå mycket..........
Allt gör mig irriterad + lite tilll....Bläääää!!

Just nu skulle jag behöva-
Honom, En värktablett,och en evighets sömn.

Tror ni jag e ledig imon tror ni helt jäkla fel, jag jobbar ändå tills på Söndag.....
Sjuk ska jag lyckas kämpa mig igenom 3 dagar till men de får funka.Har inte så mycket till val.
Meen man får tänka pengar pengar pengar xD = Gå till frissan o blii uber snygg i håret xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0