Sjuuk....

De e segt att vara sjuk=/.
Ont i halsen och de har slått lock för öronen så hör typ inte ett skit. Så idag blir de bara en massa vila att försöka blii frisk, likadant imorgon då jag e ledig från jobbet ska jag vila upp mig så jag  orkar med jobbet på Tisdag-Lördag igen.

Annars händer inte så mkt sitter o kollar tv samt lyssar på lite go musik i bakgrunden. Hatar söndagar för de finns inget  att göra och spec. inte när man är sjuk heller.... Suck på de....
Så idag bliir de stoppa i sig massa TE med honung och massa panodil så man snart bli frisk.
HEJA MIG!.......
Hoppas på att jag mår  bättre ikväll/Imorgon så jag kan hitta på något kul när jag ändå är ledig. Kanske bliir de att bjuda över mina tjejer på mat här imorgon kväll . Men får se,beror exakt påå hur jag måår..

Jag kom även på att jag e sjukkt festsugen, så snart tkr jag de får blii utgång för de e naiiizzz....

See ya//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0