S.U.R!

Jag e sur, har suttit en lång jävla stund och verkligen funderat!
Hur faan kan jag låta dej behandla mig såhär?, Hur kan jag hela jävla tiden bara gå och förlåta dig för alla gånger du verkligen sårat mig...
Denna gången är nog den värsta av dom alla jag har mått dåligt i över 4 dagar nu, gråtit  mig till sömns 3 av dom.De e inte acceptabelt=(.
De värsta är att jag inte kan vara sur på diig någon längre tid men nu ska jag faan få höra ett ordentligt förlåt. Ett förlåt du verkligen menar och att du säger hela sanningen till mig hur de igentligen ligger till om de e sant de du sagt eller om allt är en stor jävla lögn!.

Jag e bara så jävla trött på att blii sårad om o om igen, De ska inte va så eller har jag feel?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0