Jobb x5, Saknad, Sjuk?:S

De e så härliigt att veta att jag är ledig imon. Men de som är mindre kuul är att jag mår kasst.
Har jätte ont i halsen när jag sväljer o känner mig allmänt sjuk de e inte alls bra!, För jag hade velat sova hos den saknade inatt. Men vi kan förhoppningsvis ses någon dag i veckan är ju ledig på Onsdag igen=),tur är de!.

Idag har de annars inte hänt så mkt, Jobbat 05.00-12.30 o i slutet började jag känna de hals onda, då berättade A för mej att hon legat hemma i halsfluss förra vecka=/, så  hoppas verkligen inte att de är de jag håller på att få, DE har jag absolut inte tid med att ha, de e så jävla jobbigt och jaaa bläää på halsfluss!
Har bestämmt mig för att gå och lägga mig tidigt idag så jag e piggare imorgon.
Mår säkert ännu sämre bara för jag knappt inte har sovit någonting på fem dagar nu.

Påtal om jobb har jag en del jobb framöver,de e väll både bra o dåligt de som e bra är att man tjänar välbehövliga pengar iaf. Jobbar såhär denna vecka som kmr: Månd-Ledig , Tisdag- Jobb, Onsdag- Ledig, Torsdag- Jobb, Fredag- Jobb Lördag- Jobb, Söndag- Jobb..Sen veckan efter de har jag en hel del ledighet skönt är de ^^

Jag håller hårt i detta armband,
Jag vill att du ska blii min, Att du ska tillhöra mig, Ingen annan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0