Vill bara glömma allt och....

2 veckor

Jag vill bara helst glömma allt och börja om på nytt.
En bra början hade ju varit om du hade börjat snacka med mig o inte totalskita i mig som du gör nu.

Men innerst inne kommer de inte bli som de va förut, även om de e jag som ska va hur arg/ledsen/Sårad, allt vad jag nu är så har jag sagt att jag kan förlåta dig.
Jag e redo att förlåta  dig.

Kan vii inte ens vara vänner?, Vill inte mista en av världens snällaste vänner  , jag e rädd att jag håller på att göra de=(
Och igår hade du sagt att du mådde förjävligt, bara en fråga!, vad tror du inte jag gör då!?!.

Alla tycker  att  jag inte borde förlåta dig, men jag vill göra de för du e de bästa jag vet.
Och även  att jag e förbjuden att  vara kär i dig så kan jag innerst inne inte låta bli.
FÖRLÅT!
Men jag ska låta dig va om de e de du vill

Meen som sagt den största platsen i mitt hjärta e de du som har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0