090621

Söndag idag!.
Eva ringde mig igår och frågade om jag kunde ställa upp och jobba idag och artig som jag är så sa jag ja. Pengar e alltid bra att ha.
De va sjukt mycket att göra på jobbet idag, vi hann knappt med någon paus fick en paus på 5 minuter typ då man fick slänga i sig en kopp kaffe och en frukt.

Efter jobbet blev de träffa simåne ta en fika, senare kom Sara och de va ett tag sedan vii träffades, underbart att få umgås med trion igen^^...Lyckades även övertala Sara att hon skulle följa med ut på Onsdag eftersom de är min 18 års dag då:)..om 3 dagar smäller de^^ wiiihoooo

Gammal bild jag e Blondisch (saknar de,Men snart ska de allt blii slingat blont igen och de kommer bli skit snyggt) mihi.

Kommentarer
Postat av: Sara

Eyy jag sa kanske :P heheh jag kan inte stanna länge iaf :S men jag kmr till dig iaf :)

2009-06-22 @ 17:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0