Födelsedag!

24 Juni 1991 hände något väldigt spec. jo de va nämligen den dagen jag föddes. Idag sitter jag här 18 år gammal är typ vuxen och borde egentligen klara mig själv.
Men snälla som mina föräldra är så får jag bo kvar hur länge jag vill^^.

Dagen började med att jag blev väckt vid 7 tiden fick paket av mamma,pappa och bror^^, fick en Rosa digitalkamera , jag tycker om den en himla massa för den e så ROSA xD, Fick även make up rådgivning, minneskort och en björnborg plånbok är massor med nöjd med dom paketen tack så jätte mycket!

Snart ska jag till krögers och käka med familjen, ska även hämta min legitimation^^. Sedan vid 19.00 kommer tjejerna hem till mig på kalas,(Släkten kommer på Lördag).
Vi ska käka lite mat och tårta sedan runt 10 tiden blir de utgång till KM. HÄRLIGT!.
Nee  nu ska jag göra mej iordning inför krögers besöket!

Ha en fortsatt bra dag, det ska iaf jag ha xD
//S


JAG LITEN:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0