Fredag!

Sista Fredagen då jag går andra året på gymnasiet. Nästa gång jag går i skolan på en Fredag är när jag går i 3:an och där med sista året.
Nästa vecka går vi bara måndag,Tisdag(då ska vi servera på 3:ornas student lunch) och Onsdag sen är de sommarlov som gäller:)<3.

Hur som helst................

Dagen började med skola 8.10-14.00. Hade först svenska lektion i 10 minuter , sedan inställd näringslära, Håltimme till 12.05 sedan gå och fika med mentor och klassen, blev ett gott skratt när jag skojade och sa att jag skulle ställa upp i RUGBY laget nästa termin haha!.tur att jag kan roa min klass ibland.
Sista lektionen var samhälle då hade jag prov i Internationella relationer fick G så är nöjd.
Då va dagen förklarad i korta drag!...

Nu måste jag kila.. ska städa rummet!

Får inte glömma att tillägga att jag har klippt mej idag resultat ser ni här nedan på bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0