Äntliigen Fredag,Solsken och Solbränna.

Dagen har varit underbart härlig, varit på både bra humör och allt har varit perfekt.Jag är alltså över glad idag, har ingen anledning att vara de men är de iaf.

Lång skoldag idag, men jag har fördrivit den med mina kära vänner in da school! Började med första lektionen som är svenska ganska seg som vanligt men jag och Sara gjorde världens sötaste reklam bild.
Näringslära efter den lektionen hade typ betygssnack och jobbade med instuderingsfrågor.
Lunch,Gästpsykologi och sedan en håltimme.
På Håltimman tog jag en promenad till stan för att kolla om jag hade fått min lön som jag skulle fått idag men de hade jag tydligen inte SUCK! gick tillbaka till skolan, mådde plötsligt skit dåligt så tiggde till mig en macka av Robin och självklart fick jag de snäll som han är... och han fick en kram som tack hihi.

Efter håltimman hade vi Samhälle som även va sista lektionen, började med att Freddy,Robin, och Jonte hade kul åt mig och sa att jag skulle böja mej ner efter ett jäkla papper Lol hehe;).. Sedan läxförhör fattade ingenting så¨gick åt pipsvängen!.

Sedan sluta,stan en liten stund sitta o sola med Markus i parken en stund och snacka lite trevligt tackar för de.

Markus och jag hade en rolig diskussion idag: heter de I eller På öland?!? haha

Och imon blir de 18 års fest för Tess som fyller år:)<3


Dagens Outfit:


Kommentarer
Postat av: Marcus

På! :D

2009-05-15 @ 20:56:14
Postat av: stina

i xD

2009-05-15 @ 21:42:17
Postat av: dsad

på öland

2009-05-16 @ 18:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0