Förlåt,Onsdag!

Äntligen ett blogg inlägg för er som väntat , vet att ni är några stycken.
Jag har haft jätte mycket att göra de senast dagarna så därför de inte har kommit upp något blogg inlägg förrens idag, men ska försöka hålla igång den nu igen.

Idag är de Onsdag, gillar onsdagar lite grann faktiskt för de börjar med att jag har sovmorgon till 10 och slutar vid 12.20, riktigt härligt måste jag säga!.
Fick tillbaka våra turism prov idag, de gick faktiskt ok, fick iaf godkänt, trodde ju att jag skulle få IG men de fick jag inte och de var förbannat tur de!.

Efter skolan gick jag och Simåne och drack café mocha o åt Paj de va trevlans, kollade även lite kläder.
Nu e jag hemma och hamnade här framför datorn.

På Onsdag blir de fest: Fjortisfylla med simåne hahahaha xD..lr vad säger du:P?

//Stiiina

<3

Kommentarer
Postat av: Simooneee

Massa najs fika =D <3 på onsda blire fjortisfylla som fasen =D <33

2009-05-13 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0