Fullspäckat Schema!

Torsdag vilket innebär fullspäckat schema. Först skola från halv 11- halv 1, sedan ha lektion från 13.20-15.40 men inte idag för den blev inställd, Tack Thomas för de.
Så när jag slutat åkte jag till mammas jobb o hämtade pengar vidare till donken för att inhandla något att äta sen tillbaka till mammas jobb äta och läsa skvallertidningar, mycket intressant kan jag lova!.

Vid halv fem går jag och mamma först till banken sedan vidare till kappahl där vi skulle möta pappa, de skulle kolla lite kläder på olika affärer så jag följde med en timme ungefär sen gick jag ner till centralen hoppade på buss 404 och tog den till maxi där jag hoppade av och fortsatte vandra mot kvällens största höjpunkt.! DANSEN<3..
Kan berätta för er som inte vet att jag dansar street en gång i veckan och de är sjukt kul och vi har kommit sjukt långt på vår dans, jag behöver bara repetera stegen lite sen kan jag den som en dans på röda rosor!.
Så jag va alltså på dans mellan 18.15- 19.15, sedan tog jag o Jonna bussen hem o nu hamnade jag här för att snacka med folket och skriva dagens inlägg.

Så idag har jag alltså haft fullspäckat schema som ni märker.

Och imån blir de att kolla lägenhet hoppas den är fiin<3

//Godnatt Sttina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0