Springbreak, Kul som fan:)

Va på Springbreak igår skit kul va  de verkligen och träffade massa underbart trevliga människor:).
Började med att jag o Sara tog bussen vid halv 2, sedan skulle vi möta Saras syster då träffade vi på Dauda (FF spelare) han vinkade till oss(A) hihi.
Sedan vidare till Springbreak för att se Kevin, han va faktiskt helt okej Live, han pratar så otroligt sött.
När han hade spelat klart så gick vi ut o hängde utanför en del som vi gjorde mesta dels av kvällen  men skoj hade vi verklligen!.Eller hur mina brudar!.

Va faktiskt mkt mkt mer folk utanför än inne. Fast va en del slagsmål utanför de va lite små obehagligt. Men jag höll mig undan;).

Sedan hoppades jag på de du skrev i de sms jag fick. Men så blev de aldrig så blev ganska mkt ledsen i slutet=/.

Men tack alla jag va med  och alla jag träffade för en jätte skojsig kväll:)<3
REBECKA,JAG,SARA!

Kommentarer
Postat av: Sara

SJÄLVKLART :D!!

2009-06-01 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0