Tisdag och Ny bloggdesign!

Tisdagen har bestått mest av skola,sova och gymma.
Jag tycker om tisdagar lite grann faktiskt för jag slutar skolan redan vid 12 och sen på kvällen är det gym som gäller. Började med att jag hade en lektion idag : Svenska!, vi skulle skriva klart vårt arbete om resan till helvetet, hade den lektionen i typ 40 minuter sen fick vi sluta och då slutade vi för dagen de var gutt. Så åkte hem satte mig en stund vid datorn blev typ jätte trött så gick och la mig och vilade en stund så vaknade efter en timme igen ungefär och va skit pigg, så då bakade jag kladdkaka för mammas kompis var hitbjuden.

Stack till gymmet runt 8 tiden, de va inte alls mycket folk där så de var skit skönt. Fast de va lite psyko att träna idag för de va en som typ vrålstirrade hela tiden lite små irriterrande, ja! haha
Sedan när jag skulle dra hem träffade jag på en annan utanför gymmet som trodde jag gick på lindsdalsskolan när han sa de svarade jag lite små surt tillbacka: Vaddå ser jag så liten ut:O? haha ni skulle sett hans reaktion!.
Jaa de är inte lätt att prata med mig jag skrämmer ju livet ur folk såfort dom säger fel tsss.

Som ni förmodligen har märkt har jag ny bloggdesign jag hoppas ni tkr om den, jag gör det iaf. Nu är de bara lite små saker som måste fixas till men de gör jag imån tror jag!.

Sen kan jag ta o berätta lite om kärleken för er som följer min blogg vet ni ju att jag är dö kär i en kille som nog aldrig kommer bli min.Men jag uppdaterar bara lite ibland och jag kommer fortsätta kämpa för när jag säger att jag e kär i honom menar jag verkligen DÖ kär! AWESOME säger jag bara:)</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0