Torsdag och Akuta problem!

Torsdag idag, Varit iväg typ hela dagen så är sjukt trött så är snart läggdags.
Ligger efter i skolan som satan vet fan aldrig när jag ska ta mig tid att ta igen alla saker jag hinner inte,GASH!.
Idag har jag gått i skolan mellan 11-1 sedan hänga med Sara en stund mycket trevligt, tog bussen hem vilade typ en timme sedan hörde rebecka av sig så då åkte jag till henne och umgicks. Kom hem för en timma sen ungefär.
Så har haft fullt upp idag kan man säga.

Måste bara tillägga att jag har typ panik och akuta problem inför imon. Allt mitt smink är slut och jah de är inte posetivt kan jag lova er spec inte när man är tjej, men jag överlever nog ska ni se;).


Jag bliir galen på DIG!!</3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0