09.00!

Godmorgon på er, Onsdag idag!, rätt bra dag faktiskt om man tänker på tv världen.
Bonde söker fru, Efterlyst o Paradise Hotel. Kan de bli bättre?, nej skulle inte tro de!
Men vet inte om jag hinner med alla för ska klämma in gymmet där imellan någon gång också inkl. att jag lovat att städa mitt rum snyggt o fint.

Idag har jag iaf sovmorgon till klockan 09.00, Och Pappa va super snäll o kom upp och sa att han kunde skjutsa mig till skolan idag vilket uppskattas enormt.
Vi har typ bara massa sega lektioner idag, Konferens/Reception och Hotell C , sedan slutar vi.
Efter skolan idag blir de staden en runda med Simåne och kolla julklappar o sådant idag igen. Men blir nog inget handlade för mig inte, för jag ska ut på fredag behöver pengar till de samt ska jag ju till stockholm med rebecka på Söndag:).
Men en fika kan jag alltid ta, de e yummi!.

Nej nu måste jag gå o käka frukost, Ciabatta, Mmmmm Goottt!..Snart e de första Advent.!
Vilket innebär snart Jul!.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0