Alcoholic!

Svenska,Hotell C,Klasstid,Barteknik!.
Precis dessa lektioner som dagen bestod av, Rätt kul lektioner faktiskt.
Svenskan: Va klar med talet, så blev chilla med Kicki och Sara
Hotell C: Först möte i aulan med balsektionen. Aww vem ska jag gå med(A)?, sedan prov i Marknadsföring gick jätte bra.
Klasstid: Gick igenom hur allt va o så, o de va toppen!
Barteknik: Vi gjorde drinkar, jaag gjorde en Irish Coffé som blev sjukt good, de tyckte en del av de andra också.
Jag tyckte typ alla drinkar va goda så i´m a ALCOHOLIC! hahah.

Nu kom jag just hem, ska sätta mig o kolla på "Riverside" nu, sedan blir de nog lite plugg samt laga något spännande och gott med mamma det ska bli super skoj ha tjatat om de hela dagen xD hehe, städa rummet och tillslut en runda ner till gymmet och träna till sig xD..

//S


Kommentarer
Postat av: BaraLisen

Mhmmm! Irish coffé är mumms! :D då kan du ju fixa förfest drinkar då ja, umhum, där ser man :D

2009-11-09 @ 19:45:52
URL: http://baralisen.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:

Heheh jaa Irish Coffé e riktigt mums!..Ja såklaart;) Värsta bartendern e jag;)

2009-11-09 @ 20:59:34
URL: http://stinahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0