Ännu en Onsdag...

En helt vanlig onsdag, skillnaden är väl att istället för vanliga lektioner har vi haft nationella prov i Svenska B, Den skriftliga delen.
Fanns typ 9 uppgifter att välja mellan.Jag valde att skriva ett inlägg som skulle handla om "Älskade Ting", alltså ett föremål som betydde väldigt mycket för mig, och jag valde självklart att skriva om min kära älskade omtyckta mobiltelefon.

Efter skolan blev de fika på Le Croissant med de snyggaste: Simåne och Hanna, mycket trevligt och mysigt.
Vi fick sedan syyn på Zlatan o Thorbjörnsson(från Kalmar FF), Snabbt blev vi blixt förälskade för ögonblicket(iaf jag i Hanna) haha..
De blev även en vända förbi glitter också, o kolla hårförlängning men hittade ingen braig.

Nuu ska jag forsätta vara social på msn. Have a good time:).

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0