Bara för jag träffat KRILLEBOII!!

Yey, Chill dag i skolan. Började med engelska nationella, gick väll sådär men skapligt. Sedan lite religon samt en bit etetisk verksamhet. Vilket va helt okej kul.
Lektionerna bröts klockan 14.00 eftersom de är rugby idag,Självklart hejjar vi på Stagg/Jenny.
Jag e inte på rugbyn av den anledningen att jag inte orkade slösa massa onödiga pengar som jag kan lika gärna lägga på fina julklappar.Så är det helt enkelt!.

Nu sitter jag häär och lyssnar på pepp musik och väntar tills bussen ska gå, den går 18.37. Ska till Simåne, Peppa o sedan blir de Km en runda iaf till 11,sedan stänger dom.
Men vi tänkte ut, chilla lite o dricka varsinn sex on the beach, som e våran favvo, Yummi vad god den är.

Nee nu ska jag göra mej klar de sista.
Bjuder på en bild på mej o "KRILLEBOII", kan nii tänka er att jag träffat honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0