Big World,Little Me!

Buhhuuu, de e kallt massa kallt.
Hatar verkligen detta jävla höstväder, man blir så sjukt deprimerad.
Denna helg har inte varit den bästa, helt klart den sämsta på länge, kan ju berätta lite om dåliga saker som hänt mig:

* Jobbat både Lördag och Söndag
* Hackade paprika, slant med kniven o skar mig djup i fingret
* Tappade ut en hel jävla kanna våffelsmet på golvet
* Ingen flytt kanske?!?
* Har tappat rösten-.-, den e försvunnen!.

Ja jag har ju som sagt mina anledningar till att vara lite sådär smått irriterrad, denna helg har verkligen sugit, o veckan kommer bli katastrof för har nationella prov i Engelska, hur fan ska de gå?!?.
Men slutet av veckan kmr bli bra.
Fredag: Lediga från skola, kanske utgång på kvällen!
Lördag: Pepparkaksbak o mys med släkt
Sön: De bär av mot Sthlm med rebecka!
Underbart slut på veckan iaf, och tur är väll de för något bra behöveer jag!:


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0