Foto lektion!

Sitter här... Har foto lektion nu, dock är fotostudion upptagen för tillfället så har inte allt för mycekt att göra, är nämligen klar med de andra uppgifterna så är bara att vänta på att studion blir ledig.
Hade även tagit med mig min redovisning av bildspelet idag också, och vet nii vad han säger?..VI TAR DE NÄSTA GÅNG!.
Blir man inte lite sur då, känns som man har gjort precis allt i onödan....

Annars e denna fredag rätt chill faktiskt. Fösta fredagen på riktigt riktigt länge som jaag inte går ut på krogen denna afton.
Men de ska bli rätt skönt att bara vara hemma ta de lungt och umgås med familjen. De är rätt roligt de med ibland.
Morgondagen kommer bestå av sova och skriva en himmla massa på mitt tal till svenska nationella som ska redovisas på fredag, jag e grymt nervös måste jag påstå..
Ne skriver mer när jag kommer hem sen eller kanske till och med ett inlägg när jaag har svenska sen.

Efter skolan bli de  fika på Le Croissant "Kalmars nya inne café med grym design och väldigt mysigt".

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0