Fredagsmys!

Nu är de slut på veckan, de är dags för fredagsmyyyyss...

http://www.youtube.com/watch?v=y2qjjoA2N_g . Lyssna själva och känn stämmningen!...haha

Äntligen Fredag, efter en tung start såhär efter lovet är skolan åter igång. Denna veckan har varit omtumlande, både de ena och de andra, nationella prov förberedelser och tjabb och gnäll från massa lärare.
Men en hel del bra saker också ska ni veta.
Och som jag nämnde tidigare en fredag jag kommer vara hemma på. Jag e både trött och helt utmattad så ska bli skönt att bara slappa och inte ragga på snygga killar idag, kommer säkert sakna de lite men äsch jag tar igen nästa Fredaag.

Alla har tjatat att de vill se hur min omtalade nya klänning ser ut som jag har pratat om hela veckan, så tog ett kort och såhär ser den ut där bak, lite korsade band och sedan helt öppen rygg, OH ME LIKES!...



//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0