Gucci o Simåne!

Dagen har inte bestått av så mycket men ändå en hel del.
Började med städa rummet, sedan lite plugg och sist men inte minst lek med Simåne och David.
Tog bussen 18.44 sedan gick jag o Simåne o köpte Kuffe och ingredienser till Grekisk sallad Yummi va de!.  Bonde söker fru blev de sedan vid 8-9, och efter de bestämmde vi oss för att slinga davids hår i ljusare slingor och de blev jätte fiint:).
Även att jag typ va sämst på att färga de enligt David .Han tyckte de kändes som om jag bara kletade i massa färg lite här o var, men haha, de gjorde jag inte för resultatet blev bra så han tyckte innerst inne att jag och Simåne gjort ett skit bra jobb.
Så nu kommer jag lyckas i min karriär som frisör framöver, behöver dock lära mig höger och vänster först!;).

Måste bara säga att vi träffade på världens gulligaste hund utanför södercentrum , den va jätte liten och jätte sööt, jag och Simåne blev typ kära och vi bestämde att vi ska adoptera en lika dan som ska heta Gucci, då Simåne står för hushållet och jag för maten. haha...

Vi snackade även lite om Apu:n i vår, så imon ska vii två gå till Annika och prata om att vi vill va i NORGE och ha vår apu. På samma hotell oxå...JIPPI!! VILLL VILLL VILL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0