Hårmodeller sökes!

Jaag har tråkigt, finns typ liksom inte direkt något och göra, inte pigg på att hitta på något heller, eftersom jag forfarande har ont i hela kroppen.
Men kan faktiskt röra armen lite mer än förut nu. Vilket är riktigt skönt.Ett tecken på att jag inte blev förlamad av den där sprutan iaf haha.

Nää ska inte sitta o klaga så mycket...
Idag händer nog inte så mycket, jag ska snart plocka iordning lite på mitt rum och så för vi har visning av huset ikväll, o jag hoppas över allt annat att dom vill ha huset.
Vill så gärna flytta, vi har hittat den perfekta lägenheten ju och nästan granne med Hanna, kan de bli bättre?:D.
Borde börja jobba lite på mitt projektarbete också, men verkligen inget jag har lust med för jag vill komma på något nytt att göra, orkar inte göra en drinkbok. Funderar om jag ska fråga min mentor om jag får göra något som inte har med programmet att göra. Om jag får..
Någon som har lust att ställa upp som hårmodell?

SUCK!,Nationella imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0