Home sweet Home!

Klockan är bara två o jag har hunnit med en himla massa idag redan.
Dagen började med sovmorgon till 9,sedan skjutsade pappa in mig till skolan, vi hade typ en lektion as chill, vi fick sluta lite när vi ville så jag o Simåne bestämde oss för att sluta runt 11 tiden.
Då gick vi o hälsade på L i studiehallen,vidare till staden. Blev först Luncha på 4 kök. Jag åt Grekissallad och Simåne åt en Hawaiitoast.
Kollade lite julklappar och Simåne hittade massa fint, jag som sagt köpte inget för vill köpa några i Stockholm också, Längtar massa nu!, inte läge kvarr...Yummi!....På söndag åker jag!.

Nu sitter jag här, lyssnar lite på julmusik och peppar inför julen.
Imorgon är de nationella prov i engelsska o jag längtar INTE!..Blää de kmr gå åt helvete-.-


Dagens Outfit:
*Svart lång linne by Gina Tricot
*Grå lång tröja by H&M
*Svarta benvärmare by Gina tricot
*Silvrigt Armband By Glitter
*Svart läder band by H&M
*Svarta legging by H&M
*Svart halsduk by Morbrors Fru ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0