Ja vad ska man säga...

yes box, redan slutat för idag. Eller egentligen inte slutat men jag själv bestämmde att jag slutat. Ja, de lät kanske lite inveckat!, men kort o gott: Jag har slutat för vi fick jobba med projektarbetet hemma.
Skööönt!!!
Och ännu skönare är att vi har ledigt imorgon "resursdag"kallas de riktigt härligt, så man hinner plugga lite på alla redovisningar,prov och Nationella som är på fredag.

Dagen kommer nog bara bestå av mest chill. Hade tänkt att jag skulle ner till gymmet en sväng ikväll också ska bli nice.
Måste även göra lite projektarbete, en projektplan som ska skickas till min mentor. Bäst att jag fixar de.

Ne nu ska jag ta en cibatta,och sedan sätta mig och kolla på Riverside och Andra avenyn!


DAGENS OUTFIT:

* Lädertights
* Långarmad tröja
* Svart långt linne
* Stickad kofta
* Svarta Pumps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0