Jag orkar inte mer!!

Jag är helt jävla fucking seriös, jag orkar inte.
Jag är hellre ett stor,fet o ful istället för att vara som jag är.Jag är så extremt  jävla trött på att hela tiden höra tjatet om min kropp, denna menningen kmr ofta: "Åhh jag vill mysa med dig du har så sjukt snygg kropp".
Den menningen e jag förbannat trött på, visst jag uppskattar o blir glad att få beröm om min kropp att folk tycker om den, men när dom säger sådant gör de mej lite små illsk!.
Jag har iaf tolkat de som dem vill bara "mysa" med mig bara för jag har snygg kropp?...
Alltså ingen annan andledning då?, skulle bli kanske t.om lite gladare om dom lägger till, Jag tycker om dig som person,sedan att du har snygg kropp är ett plus i kanten. TYP!.. För att folk vill ha mys med mig bara för min kropp o sedan dissa mej dagen efter de e inte acceptabelt i min värld.
Jag orkar inte vara med om de en gång till!. LEDSEN GRABBAR!...

Såå.. Ursäkta för mitt "lilla" utbrott.
Dagen består av lediighet, de va rugby igår, vilket jag inte va på men fick rapport om att Stagg/Jenny vann dubbelseger, vilket gjorde mej glad. Så ett Stort Grattis till dem!.

Idag ska jag adventspynta samt städa rummet.Men har ju hela dagen på mig så behöver inte börja en. Pust!.
Sedan ikväll taggas de inför utgång.. Palace som gäller med Hanna o Tess.
Ska bli grymt kuul!.
Neee, nu orkar jag inte skriva mer:D

Ha en bra dag//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0