Komplicerad Lördag!

Usch fy fan är vad jag säger.
En Lördag full med slit och stress, undra om jag kommer få hjärtinfakt innan jag är 30 om jag forsätter såhär.
Började jobbet halv 6 och slutade klockan 15.00, Vad blir de?, Jo 9,5 jävla timme av enbart slit,stress och en jävla massa tjat.Så är en arbetsdag för mig, men denna va katastrofal 9,5 timme va väl lite väl länge?
Svar: Ja!.
Nej ska inte sitta här o beklaga mig över min hemska dag, men måste bara berätta att jag har ont i fingret, igentligen kan jag inte jobba imon för jag har skadat fingret något rejält, de va nämligen så idag när jag skar parprika på jobbet så slant jag med kniven för en "viss person" stressade mej. Då blev de ett skit djupt sår och de ser jätte läskigt ut ser ut som jag har kapat av halva fingret Buhh:'(, har jätte ont o är skit stel, ohh noo!.

Annars, Nu blir de att kolla på robinson Karibien, som har premiär idag, får se om de är något att ha men de är de säkert för jag brukar älska Robinson.
Bara en fråga påtal om tv program. HUR FAAN KUNDE ERIK HÄNGA LÖST I IDOL IGÅR:O!....MARIETTE SKA UT!

Fler modell bilder finner ni på min Facebook: Stina Hallén
Mappen: Studion!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0