"Ledighet",Julklappshandling!

Denna dagen har varit bra , väldigt bra.
Vi var lediga från skolan idag, eller lediga o lediga, vi hade en lektion för dem andra va inställda så ingen pallade gå på den.Sköönt!...
Så istället har dagen bestått av julklappshandling. Fick åtminstonde några julklappar handlade, Till mamma,B o M, och till farbror.
Har en hel del kvar men känns bra att ha börjat åtminstonde.Pust!.
Åkte till sist vidare till modehuset där jag handlade en tröja och ett skärp till mig själv och mycket nöjd blev jag.

Nu sitter jag här, väntar på att maten ska blii klar sedan blir de en sväng ner till gymmet, hoppas på att få med mig mammsen ner för orkar inte gå dit själv.
Nee nu ska jag pysa iväg lite, ha de bra.

//S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0