Milkshake!

15.38, är precis vad min klockan står på just nu i detta ögonblick då jag skrev denna menningen,oj de ändrades visst till15.39, äsch jag kan ju inte sitta o säga vad klockan är. SMARTO.
Jag måste bara berätta att jag varit riktigt flitig idag. Har faktiskt jobbat mellan 05.30-13.30 härligt att tjäna lite extra money.
Jag säger bara hellre jobb än att vara en av alla stackare som e arbetslösa, lider med er.
Veet verkligen inte vad jag ska göra i eftermiddag, är så opepp på skolan så de finns inte.Jag orkar inte skolan-.-...
 Och vet ni?, Jag bleev grymt sugen på utgång, för har fått världens underbaraste och snyggaste klänningen, med helt öppen rygg OHHH me likes!!!,säger jag bara. Svart och helt öppen rygg kan de bli bättre?..NEJ!.

Sedan måste jag bara nämna att gårdagens halloween party va grymt skojsigt.Massa god mat o massa god efterrätt.
Dock hatar jag att klä ut mig, så struntade i de....
Men hade kul iaf.

Nää nu ska jag springa ner och kolla IFK- AIK....Gissa vilka jag hejar på?...BLÅ/VITT såklart...IFK krossa AIK snälla(A)?

Milkshake på er honey:sar;)... //S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0