Mitt i veckan..

Onsdag idag, jag gillar Onsdagar de är liksom mitt i veckan, de e kul.
Slutade klockan 12.30 idag, så åkte hem direkt efter skolan, de va nog första gången jag åkte hem direkt på väldigt länge.
Men orkar aldrig sitta på en buss i typ 30 minuter direkt efter jag slutat de e jobbig plus att de alltid är grymt mycket folk på bussen vid den tiden.
Men idag va det sätta sig på bussen och åka hem.

Mamma är ledig idag så vi har precis spelat lite kort, jag vann i skitgubbe och dam, Mamma vann i Bluffstopp. Kan dock lägga till att de e jag som brukar vinnna i bluffstopp o mamma i skitgubbe.

Nu i eftermiddag ska jag göra en hel del, bror kommer snart hem med bilen, då blir de åka upp till affären o handla, sedan hem igen. äta lite. Få skjuts in till stan och där ska jag möta M och vi ska gå och fika o ha de allmänt trevligt. Ser fram imot!
Nee nu ska jag kila iväg.

En sak till..... JAG ÄLSKAR MITT BRUNA HÅR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0