Nervööös!.!

Jaa jag mäåste faktiskt erkänna att jag e lite nervös. Sitter här snart ska jag färga håret, den oskyldigt söta lilla flikkan ska nu bli brunett och är grymt rädd att hon kommer ser ut som frankenstains monster när resultatet visar sig.
Men har tänkt över detta rätt så ordentligt nu. Och kommit fram till att jag passar inte som blondin jag ska vara brunett, som jag är från början.
Visst jag kan erkänna att jag trivs i färgen jag har nu, men utväxten ser för jävlig ut. Och har inte lust att slösa massa pengar på att färga utväxten 311 gånger bara för jag igentligen är brunett.

Nej, ta o säg hejdå till blondinen...

Bild kommer när resultatet är klart.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0