Ny design!

Hittade världens snyggaste design på adressen som står uppe i hörnet. Tyckte den va sjukt fin, så den lär jag ha ett tag.
Hoppas ni också gillar den.

Sitter i skolan just nu, har egentligen lektion nu men vår lärare åkte hem för han va sjuk. Så vi fick sätta oss i datasalen o nu har hela klassen typ skaffat blogg, härligt värre ju.
Har prov efter denna lektion i Barteknik, får ta o sätta mig och plugga lite strax på alla drinkar, har en förmåga att blanda ihop allt nämligen.Ni som känner mig vet hur förrvirrad jag kan va..
Nej ni får ett större och lite längre inlägg sedan när jag kommer hem.

Shiit, jag kan inte bestämma mig, Brunett idag el. inte?!?.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0