Skolan gör mig smått galen!

Jaha, Svenska nationella börjar närma sig och jag börjar blii galen. Shit hur ska jag hinna?. Ett tal på 5 minuter inte kortare och inte längre de sänker betyget.
Sedan ska de också finnas en röd tråd igenom hela talet och man ska plocka information från två olika verk!. Någon som fattar?, de gör inte jag-.-....

Annars har dagen varit okej, va hos doktorn på morgonen. Så va bara med på Digitaltfoto o Svenskan idag. Härlig dag måste jag säga.
Nu sitter jag här med min latte och bara väntar på att "mammas pojkar" ska börja, jag älskar de programmet.

Skriver senare måste ta hand om mitt café på "Café World" Facebook spel^^.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0