Somliga är bättre än andra..

Hittade idén på en kompis blogg, bestämmde mig för att göra något liknade, de va fint gjort!.

Vissa finns där när de behövs, vissa liksom ger och tar inte bara tar, Menar alltså ställer jag upp för dem ställer dom upp för mig tbx sedan. Sådant tycker jag om när man har de man verkligen kan prata om vad som helst med och man vet att de inte sprids vidare sedan.
Precis sådana vänner jag vill ha, och kan ni tänka er jag har haft turen att hitta några st också.
Här har ni dom vänner som aldrig sviker,aldrig snackar skit, och alltid finns där för en när man verkligen behöver allt stöd.
Helt enkelt mina allra bästa vänner<3

Hanna Adolfsson- Tjejen som alltid funnit där, kan säga att vi är barndomsvänner, våra föräldrar har umgåtts ända sedans vi inte ens va födda, de har fortsatt umgåtts genom åren.  Vi hade väl inte super bra kontakt i början utan mer att vi umgicks när våra föräldrar träffades o umgicks och så vidare.
Men nu under sista tiden har vi bara haft roligare och roligare, vi umgås,fikar,snackar om allt mellan himmel och jord, och självklart våra super utekvällar på palace får jag inte glömma!.
Med denna flikka kan man göra massa roliga saker och hon har hjälp mig och stöttat mig genom svåra sitautioner och beslut genom sommaren och hösten.Ett stort tack till henne. Hanna är helt klart en av de bästaste<3

Jonna Reinisch Sölvberg- Vi har haft våra bråk, men vi har alltid löst dom. Envisa är vi båda två men de är något som gör att vi alltid förlåter varandra. Denna flikkan är de bästa jag vet, vi har varit bästa kompisar ända sedan lågstadiet.
Här kan ni snacka om en tjej som både ger och tar.Hon har stöttat mig efter många svåra sitautioner och jag även henne genom en väldigt jobbig tid. Tjejen är helt klart också en av de bästaste<3

Rebecka Lagström- Vi började lära känna varandra i högstadiet när vi började sjuan, vi har en grymt roligt gäng den perioden och vi började umgås mer o mer när du va tsm med J och jag med den andra J.
Då umgicks vi typ varje dag, hade filmkvällar o massa roligt. Efter fortsatte vi även att umgås och har massaste kul fortfarande, du är också en sådan person som verkligen lyssnat och ställt upp för mig speciellt i somras när en viss person behandlade mig som en idiot. Då fanns du där och tröstade mig och de betyder massa.Du e också garanterat en av de bästaste<3

Sara Johansson- Sara Sara Sara, flikkan jag lärde känna i 1:an på gymnasiet, i början va vi väl inte jätte bra kompisar för vi kände varandra inte så bra. Men i mitten av 1:an blev vi som bästa vänner, du är en bästa vän som alltid alltid finns där vi bråkar knappt aldrig, har alltid samma åsikter om saker o ting typ.Du är också en av de som verkligen ställde upp för mig i somras, de va dig jag kunde ringa om jag nu satt hemma och storgrät, du gav mig hopp om att allt skulle bli bra, du gjorde mig glad. Du gör mig glad genom att bara finnas gumman, utan en sådan här bra vän skulle jag inte orka med allt. Du är helt klart garanterat en av de allra bästaste<3

Simåne Rosengren- Ja man hade ju sina tankar i början av 2:an då vi knappt kände varandra, de känndes som alla va typ fiende och kollade snett på varenda person, men de visade sig rätt snabbt att du va en mycket bra person en bra person man kunde prata med en person man kan skojja med.
Vi umgås mer o mer nu förtiden tycker jag, och vi har blivit massaste bra vänner. De är jag o Simåne som i framtiden kommer vara "latte mammor". Sitta på ett Café och dricka latte med våra bebisar haha.
Denna flikka har också ställt upp massa för mig och de betyder. Hon har gjort allt för att jag ska må bra o de uppskattas jätte mycket. Här har vi ännu en tjej som helt klart garanterat är en av de bästaste<3 

Therese Fransson- Du är alltid glad, vi skrattar alltid och har alltid grymt kul när vi umgås, och när du,jag o Hanna är ute de är helt oslagbart vad kul vi har. Du är en tjej som alltid också fuinnits där för mig och vi har även förlåtit varandra om vi bråkat minsta lilla. Du förlät t.om mig efter min super tabbe jag gjorde. usch de är så hemsk så de vill jag inte ens tänka på,för er som inte fattar kan jag bara säga: jag va grymt elak, allt blev så grymt fel.Du e bra bättre bäst gumman.
Du är helt klart en av de bästaste<3..



Kommentarer
Postat av: Sara

Naww...började nästa gråta här hemma :) <3 vill bara säga att du betyder sjukt mkt för mig åxå.... Hade nog inte klarat av skolan utan dig :) Friends 4 ever :) <3 Ställer alltid upp när du behöver prata gumman :) men det vet du nog redan vid den här tiden verkar det som ;) Pöööösss <3

2009-11-12 @ 19:55:16
URL: http://cocobee.blogg.se/
Postat av: tessan

<333

2009-11-12 @ 20:04:40
URL: http://ttheresefransson.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:

Awww gumman:)..Inte gråta, de va bara sanningen som stod där Honey:) Jag vet de betyder sjukt mycket.Helt klart bästa vänner föralltid<3 Ingen Stina utan Sara:)<3

2009-11-12 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0