Chilinötter och Kalaspuffar!

Jahaja, Naee detta funkar juu inte.
De e så att jag råkar ha ett problem som jag anser vara väldigt stort problem just för tillfället. De är nämligen så att jag är jätte sugen på en klementin och den ligger häär brevid mej men den går inte att skala....Hm.... Och vet ni varför den inte går att skala joo för jag har lösnaglarna på meej och jaa de förklarar hela saken mycket bättre *ler*.
Jag får helt enkelt ta och vara utan klementin och sitta o kolla på den istället-.-
Guuuud så intressant tänker nii nu de vet jag. hihi Förlåt...

Ja men aa, Dagen har bestått av chill, sov massaste länge. Fick ju sova en timme längre idag efter som inatt ställde vi om klockan, de har ni inte glömt va?I sådana fall skulle jag skratta just nu "bara så ni veet".

Denna vecka har jag höstlov vilket är underbart skönt att slippa både skola och massa plugg, Så i veckan ska jag göra följande:
Månd: Sovaa länge, Och ta dagen som den kommer
Tisd: Skicka massa Grattis sms till Simåne som fyller 18 denna dag:D
Onsd:Åka till Modehuset med mamma och shoppa samt åka och shoppa Simånes 18 års present på ett annat ställe som är en "Grej och ingen sak" För er som inte fattar va det min ledtråd till henne.
På kvällen ska jag till Km med Hanna:)
Torsd: Bakfylla och Chilla
Fred: Fira Simåne med hela klassen, och på kvällen blir de utgång(PALACE), SIMÅNES PREMIÄR:D..Ses vii??
Lörd: Bakfylla och Chilla
Sönd: Har ett jobb att sköta så jobba!.

                          "LÅTER DE SKOOOJ?!?, DE LOVAR JAG DE KOMMER BLIIIIIII!!!!!!!!!!!"

Nee nu ska jag allt lyfta telefonen och ringa någon söt människa och prata massa strunt jag har tråkigt fruktansvärt tråkigt för de är Söndag och klockan är bara 19.28 :D.

Chilinötter och Kalaspuffar på er;)

Cya//S T I N A


                                  HÖSTBILD TAGEN AV MIG,TILL MITT SKOLARBETE I DIGITAL BILD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0