Ingen vanlig dag....

God förmiddag kanske jag ska säga eftersom jag precis vaknade och klokcan är 12.10 . hm, är de förmiddag då?, aja de är någonting där i mellan iaf.
Idag kommer de faktiskt inte hända någonting speciellt. Jag tänker nog laga mat tills mamma o pappa kommer hem och idag blir de nog en god kycklingsallad. Ohhhh I Love It....
Igår bjöd jag ju på en vegetarisk lasange som uppskattades fruktansvärt mycket.

Nu ska jag iaf kolla på andra avenyn,playa del sol och riverside.Dock inte på tv utan på SVT PLAY, tackar gud som uppfann att.
De är många som tkr både andra avenyn och riverside är B-program, Då säger jag tyck de men håll de för er själva jag tycker faktiskt om de ,och de finns de en hel del andra som gör också.

Nu till sist vill jag tillägga att idag är de absolut ingen vanlig dag, För de är Simånes 18 årsdag:)<3, Grattis Gumman:)


Kommentarer
Postat av: Simone

tack sötbarn :D

2009-10-27 @ 12:39:30
URL: http://simooneee.blogg.se/
Postat av: Stina svarar:

Inga problem sockertopp:D

2009-10-27 @ 14:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0