Naagelfix

Jag erkänner....Lungna er jag erkänner. Jag va så grymt klantig att jag glömde ta kort på dagens middag jag lagade.. Suck... jag lovade ju, och så glömmer jag.
Men den uppskattades som jag sa att den skulle göra, de blev fruktansvärt gott om man får skryta så.

Jag har ikväll även hunnit med att måla och fixa iordning naglarna,  de blev väldigt fint måste jag erkänna.
Mamma och jag cyklade även upp till affären förut där vi handlade lite godsaker, Winergum och Kuffe till mig,och syrlingar(godis) och köttfärs till mamma.
Va riktigt sköönt med frisk luft. Blev lite besviken på mig själv dock för hann inte med gymmet idag bara för att de va fotboll nu ikväll!.. Kalmar FF:s sista hemma match ju går inte att missa, doock måste jag erkänna att jag har suttit är och varit en hel del sur bara för dom har så dålig backlinje.Enligt mej då.
Men är lite gladare för dom har kvitterat till 3-3 nu , innan låg dom under med 1-3.
Nu tycker jag även att alla borde skicka en liten tanke till Santos som offrade en eventuell hjärnskakning och utslagning av några tänder bara för att Kalmar skulle ta ledningen. Tack för målet synd att de skulle gå som de gick "snyft".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0