Nytt igen!?!Nemen!

Jaa då va de dags igen, jag råkade bara de va faktiskt inte menningen. Jag lovar Förlåt!.
Jag råkade bara köpa ett par Overknee stövlar idag, och dom va grymt jävla snygga, Därför jag köpte dom.
Men äsch, stövlar behöver jag ju faktiskt så ska inte klaga.
Svarta OverKnee, Me Likes!!!!!

Jag har dock ett problem, de anser jag vara ett rätt så stort problem, jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll, jag har ett antal klänningar att välja mellan, eller mina grymt snygga lack byxor..Shiit jag vet inte, nog första gången jag inte vet vad jag ska ha på mej, de  e lite läskigt.
Ja, men jag har ju några timmar till att bestämma mig på, jag ska berätta för er sedan vad jag valde, men lätt kommer de inte blii kan jag lova.
Jaag e seeg i huvudet, jobbat idag nämligen, giick fiin fint men mycket att göra. Jag måste faktiskt erkänna att jag tycker om mitt jobb lite grann.

Nej nu ska jag hänga vidare på facebook...

Ha de fiint sålänge/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0