Tack och Halloween!

Happy Halloween;).. eller något...

Idag har varit en chill dag än sålänge. Jag har typ sovit fram tills klockan 2 och sedan dess bara suttit framför datorn och så.
Igår va de en väldigt lyckad kväll, dock med fruktansvärt många händelser måste jag påstå, men de gör inget det va trevligt.
En idiot bara, men honom sket jag fullständigt i han e falsk!.(han borde i nuläget veta vem han är, jag snackade inte med hnm alls igår och gutt va de).

Och idag....

Ikväll ska jaag på halloween fest, jag är verkligen sämst på komma på något att klä ut mig till så får helt enkelt ta o bli lite sot i ansiktet och svart/vita kläder, Rebecka o jag kör på samma sorts outfit, tur är väl de så man inte känner sig helt mobbad.
Hon  kommer hit runt kvart i 6 då vi ska göra oss iordning och så, så borde hoppa in i duschen  nu, fläta håret och ikväll ska de tuperas.
Kvällen kommer bli skoj:).

Nee nu blir de dusch, skriver sedan, och bild på mej o rebecka o våran "lilla utklädnad" kommer senare när vi e klara ska ni se;).
//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0