Datorstrul o skolfoto!

Jaha ja!

Då sitter man vid mamms och Papps dator just nu medans bror min har fult upp att försöka få igång min som e helt fucked up!. Ska jag vara helt ärlig vet jag inte vad som har hänt med den?!?, den har bara börjat vägra att starta.
Så nu blir de väl att lägga massa pengar på att köpa en ny dator o de har jag egentligen inte råd med(suck!).
Jag hatar datorer, för dom tycker inte om mig, dom går alltid sönder:S!

Men men. Skola idag igen då, ganska chill dag faktiskt.Skolfoto idag på morgonen och de sög för jag blev skit ful.Ovanligt eller hur!
Nee nu ska jag inte sitta här o klaga så himla mycket haha.

Just nu gör jag faktiskt inte allt för mkt, chillar lite o typ ta det lungt. Resten av kvällen består nog av samma sak.
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva men måste säga att jag peppar inför morgon dagen då jag ska färga håret xD WIHO!.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0