Ledigdag,Stan,Nytt

Ledighet är de bästa jag vet.
Rätt skönt att slippa skolan faktiskt, är så trött på den och allt jävla skit man måste göra -.-. Va inne i stan idag ens sväng, Först fika med Hanna och Linus(Johansson), sedan vidare till donken där vi mötte på Freddy o Jonte satt och snackade en stund med dem.Vi märkte sedan att de va någon störig människa som satt o lös med laserlampa på olika människor inkl. på oss de va rätt så irriterande!.
Linus(Petersson) och Alex kom förbi en stund sen också, de pallade inte sitta på donken o bara glo så vi hängde med dom en runda på stan tillslut dök Jonna upp också.
Jag hade typ paniik att jag va tvungen att ha nya högtalare för har råkat förstöra dom andra. Ovanligt att jag förstör något va?!? Nee  skulle inte tro de!. Så de blev att köpa ett par Creative T10 högtalare, helt okej ljud faktiskt. De duger åt mig iaf.
Så nu matchar min nya dator med de nya högtalarna MeLikes.

Tog bussen  vid halv 6, sedan blev de hem. Koppla in de nya högtalarna , äta och tillsist gymmet som jag precis kommit hem ifrån nu. De va gutt som faan att gymma idag. Tränade Mage och Ben. Imorgon blir gymmet igen men då troligtvis inne i stan för slutar tidigt.
Ne nu blir de sportify och jobba med projektarbetet som är att göra en drinkbok:)

Puss o gos!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0