Hallå Världen?!?

Vaddå inte kunna gå ut någonstans!
Usch jag e bara så sur.....

Ska vi kvinnor inte ens få se ut hur vi vill nu längre, Menar vad är de för fel?.
Acceptera oss för dom vi är för fan,Sluta upp med ert löjliga skrivande om : Gå ner till drömvikten på mindre än 4 veckor. Vaddå som om drömvikten skulle vara 35 kilo när man e 30 år?,Nej jag skulle inte tro de.
Jag om någon vet hur jobbigt de är att vara för smal!,Alla säger hela tiden: Åh jag skulle vilja vara lika smal som dig och bla bla bla....
Jag lovar er de är inte så kul. Jag skulle hellre vilja ha en normal snygg kropp och väga uppåt 45-50 som är normalt att väga för en tjej i min ålder.
De är inte så jäkla kul som alla tror de är, alltid är de någon som tjatar på en att man ska äta, eller kommentera något.
Men jag är byggd såhär har faktiskt börjat vänja mig vid hur jag ser ut.Alla är vi olika de är de som är poängen.

Va bara dem ni är, man ska bli accepterad för den man är och jag lovar er Killar tycker inte de e snyggt med tjejer som är för smala.
Alla är bra på sitt sätt.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt så <3

2009-09-23 @ 17:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0