Jobb och bildspel!

Söndag, Hatar söndagar i vanliga fall men denna söndag har jag varit riktigt duktig:). Nöjd med min insats att både hunnit jobba och göra lite skolarbete.
Får man vara stolt över sig själv?,Ja ibland måste man faktiskt de och de är jag idag!.
Jag jobbade alltså från 05.30-12.30 idag gick faktiskt super bra tack vare att jag har sådana bra arbetskamrater Emma,Besa,Victoria o Oliver:).
När jag kom hem satte jag mig ner och gjorde om några bilder till mitt bildspel jag ska visa upp i skolan. Dom blev grymt bra.
(Ni får smakprov på en bild jag gjort om här nedanför).

Ikväll klockan 21.00 är de en underbar deckare jag följer som jag ska se:), MELIKES!

Jag orkar inte skriva mer idag...

Nå vad tycks?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0