Livet är faan en fest! (Km,Vallen)

Wiiho, Igår va de Fredag och vilket betydde att jag va på vallen med dem bästaste. Och vi hade hur kul som helst och de brukar vi ju som sagt ha hihi.
Kvällen började med att jag åkte hem till Tess där hon o jag gjorde oss iordning och lite såå, Sedan vidare in till stan där vi först tog ut lite pengar och mötte upp Linus och efter de vidare till Km för att dricka och träffa på massa massa trevligt folk.
Lite senare runt halv 12 tiden stack vi till vallen där de va fullt ös... Vallen är faan alltid lika skoj wiho!.

Tack alla underbara människor för ännnu en lyckad kväll:)!



LEV LIVET xD

Nu peppar jag inför Onsdag xD


Kommentarer
Postat av: tess

roligast som alltid med dig :D:D<3

2009-09-05 @ 17:59:42
URL: http://ttheresefransson.blogg.se/
Postat av: Stina

Och jag har lika kul alltid med dej :d BÄSTASTE<3:)

2009-09-05 @ 18:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0