Studentmössor och Stan!

Dagen har varit chill, idag i skolan har vi provat ut våra studentmössor dee gick fin fint och jag är mkt nöjd med mina val om hur den ska se ut.
Om ni förstår ska den se ut ungefär såhär:
- Silvrig text
- Stina Hr07a på framsidan
-2010 på baksida i strass(alltså glitter)
-Silvrig metall platta i mitten på framsidan med en vinröd kula i
- Vinrött band längs upp i kanten
-Modell: Lund
- Till sist inristat i skärmen ska de stå: Lev livet fullt ut, låt inget hindra dig. //Stina


Detta är jag mkt nöjd med spec. att jag valde silvrig text istället för guld..WIHOO:D.
Btw, jag o Sara ska ha exakt likadana:D.

Efter skolan o studentmösseprovningen blev de stan med Elin,Simåne och Pernilla vi satte oss på corner o tog en kaffe o pratade från allt mellan himmel och jord.
Sedan fortsatte jag,Simåne och Elin och shoppade lite eller rättare sagt Simåne och Elin gjorde o jag kollade på jacka:)..
Men när mamma sedan slutade vid halv 5 gick vi och köpte den nya jacka till mej knallröd och helt awesome är den.

Puss S!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej ;) de låter fin fint ju :D



Sj ska jag ha svart text på min studentmössa med silvrig kokard med en grön sten och grön strimma.



/gissa vem <3

2009-09-29 @ 16:23:03
Postat av: Sara

Yeah Snyggast av allas mössor jue ;D <3

2009-09-30 @ 18:14:29
Postat av: Stina

Wihho:D

2009-10-01 @ 12:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0