Underbara vänner<3

Dagen har varit chill, började med projekt o företagande sedan hade vi servering B:)...Vii fick lära oss hur man fatservera,kompliteringsdukar och ta beställn. samt kassa maskinen. Allt gick faktiskt super bra och jag är nöjd med min prestation!.
Efter tog jag,Sara och Simåne bussen till stationen jag och Simåne skulle kolla lite kläder Sara skulle kolla en grej till sitt projektarbete.
Gud vad jag tycker om mina underbara vänner<3..

Imon blir de ut på hotell och fota med Bx, sedan e jag ledig resten av dagen och då ska den spenderas med Linus en stund mycket trevligt:).

Nää nu orkar jag inte skriva....

Puss S


Kommentarer
Postat av: simone

Sötisar trots att jag e helt sne (:

2009-10-01 @ 15:33:12
URL: http://simooneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0