Booorrriiinngg -.-

jaa vad ska man säga........
Som två personer är du, jag vet inte vad jag ska tro egentligen. Men jag vet vad jag ska tro för du har berättat de för mig.
De e faktiskt står skillnad!.Och låter väldigt invecklat, Ja jag vet....
Jag vill inte hamna i den där fällan igen som handlar om sanninge vs Falskhet, Där falskheten alltid vinner över sanningen o jag går på allt skit du säger....
Känns hemskt att säga men de e faktiskt så för du har sårat och bara lekt med mina känslor 1 miljon gånger och jag förtjänar inte att bli behandlad så igen.
Men du har en enorm plats i hjärtat på mig så jag ger dig många chanser till men inte dom där falska utan då måste du vara säker på vad du vill.. Men ska inte snacka mer om detta för jag har gått vidare " eller låt mig tro de åtminstonde".

Idag va de skola som vanligt, hade massa sega lektioner men ändå helt okej. Började med engelska sedan religon där vi snackade om ?!? vad va de vi pratade om nu igen......hm... Juste Hinduismen -.-..BOOOORRRRIIINNGG!!!
Lunch!
Digitalt foto där vi fick jobba lite med photoshop, jag e typ trög o fattade inte ett skit ovanligt va. HAHA.Så blev lite chill o flum med rille boii och Linus minus xD haha
Sista lektionen va Svenska där vi jobbar om Upplysningen fattar inte mycket där heller men de får funka.

Nu sitter jag hemma, snackar med folket på msn. Väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så hon kan laga lite mat sen blir de sticka ner till gymmet. Idag blir de träna Rumpa o lår.
Imorgon efter skolan blir de gymmet inne i stan med Linus en sväng då blir de träna mage o armar.
Som belöning efter de ska vi käka på donken de e riktigt nice^^.
Nej nu orkar jag inte skriva mer för idag.

ha de bra Cha cha Bloggen  hahah!




Kommentarer
Postat av: Lisen

gaah! Hur kan du tycka att hinduismen är tråkigt? Jätte intressant ju! Och gud vad ambitiösa alla är. Får ju mig att se jätte lat ut. Btw, snygg hårfärg x)

2009-09-19 @ 12:31:01
URL: http://baralisen.blogg.se/
Postat av: Stina

Hinduism är hur tråkigt som helst, tkr hela religons ämnet är tråkigt;)..Taaack :)

2009-09-19 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0