11 April, Last day Home:/

Söndag redan.... Veckan har gått skit snabbt o är redan över, imon bär de tillbax till Göteborg och många tårar o snyftningar kommer de bli känner jag på mig redan nu för såfort jag tänker på att kommer en liten tår nedför kinden. Visst jag ville detta jätte mycket innan o va super glad över detta men helt ärligt är de faktiskt rätt jobbigt när pojkvännen står utanför tåget vinkar av sin flickvän o man vet att man inte ses på flera veckor :'(. Se liksom såfort jag bara skriver de kommer de en tår. NEE USCH fy fan vill inte ens tänka på morgondagen. Hoppas att dagen går jävligt sakta. Men har bara exakt 25 dagar kvar i Göteborg när jag åkt tillbax så inte sådär super länge är de ju inte kvar + aatt jag får åka hem vid valborg också o sen bara en vecka kvar av apu:n. De vet jag att jag kommer klara elegant för med älsklingens stöd klarar jag allt han e bäst.
Annars
Idag händer faktiskt rätt mycket. Först hembjudna på middag till Hanna o dom, sen Kff-Mff på Fredriksskans sedan kommer min fantastiska underbaring vid 5 o möter upp mig vid Fredriksskans då tar vi bussen hem hit och myser till tusen sista dagen på detta fantastiska lov som jag tillbringat med honom varenda minut. De har varit helt fantastiskt underbart ska ni veta.
Och snart kommer jag hem för evigt från Göteborg o då tiden då går inte att beskriva med ord vi kommer liksom ha de underbart braigt:).
Tack o Hej, nu ska ja o Mamma packa lite inför morgondagens avresa:'/
Love me i´m famous//S

Kommentarer
Postat av: simone

kommer sakna dig som tusan hjärtat, hatar att vi inte hunnit ses så mycket när du vart hemma :/, men när du kmr tillbaka har vi studenten o massa utgångar att se fram emot (A)<33

2010-04-11 @ 19:17:10
Postat av: Stina Svarar:

Kmr sakna dig också gumman:( Ja absolut att vi ha längtar xD

2010-04-12 @ 10:23:12
Postat av: din älskling!

snart är du hemma för alltid, då blir det mycket mys gumman <3

2010-04-12 @ 22:42:13
Postat av: Stina Svarar:

Ja jag vet längtar massor:;)<3<3

2010-04-14 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0