6 April!,Kalmar

låt förlåt förlåt. Förlåt 100 gånger för dålig uppdatering.
Men är ju hemma nu i hela 12 dagar och vill ta vara på tiden så mycket som möjligt och inte missa en sekund med älsklingen och familjen så de blir mest att umgås med dom liksom så har inte haft en tanke på bloggen knappt.
Men idag, idag kände jag får att uppdatera, fick några minuter över för att.
Hoppas verkligen allt är bra med er, själv mår jag toppen, har typ fått några läskiga värme utslag på armarna men dom håller på att försvinna som tur är.
För er som undrar hur de går på apu:n så går de bra har gjort mer än halva tiden så har bara 4 veckor kvar, nu har jag ju påsklov som jag antar att de flesta av er också har eller har haft.
Ska bli skönt att komma hem förevigt sen.
Idag har jag även fått ett brev hem i brevlådan som gjorde mig glad, ett brev som innehöll vad jag skulle få tiillbaka i från skatten, tänker inte säga vad de va men kan säga så mycket som att jagg ångrar inte ett öre att jag betalat skatt och får tbx de sen vid midsommar menar för dom pengarna lutar de skarp mot en resa till något soligt land med min käraste Anton. De kan ni ger e fasen på...
Hm, Hur ska jag göra Balen på slottet 4 Juni?!?.
GÅ/Inte GÅ`??
//Love me i´m famous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0